פצוע קשה בפיגוע ירי בחווארה: המחבל נעצר

בנצי לייזרוביץ' וקובי פינקלר 1 Comment on פצוע קשה בפיגוע ירי בחווארה: המחבל נעצר

מחבל ירה לעבר רכב בחווארה ופצע גבר כבן 30 באורח קשה. נפגעת נוספת באירוע לקתה בחרדה. המחבל נעצר

צילום: דוברות מד"א
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוב פיגוע ירי בחווארה: מחבל ירה לעבר רכב אזרחי בצומת עינבוס בכפר חווארה שבשומרון ופצע גבר כבן 30. לוחמי צה״ל והאזרח שנפגע, ירו לעבר המחבל ופגעו בו, המחבל נמלט.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון גבר כבן 30 במצב קשה עם פצע ירי בפלג גופו העליון ואישה כבת 35 שלקתה בחרדה. שמו של הפצוע לתפילה: אלכסנדר דוד דב בן נחה רחל.

חובש בכיר במד"א משה מאיר שמעון סיפר: "חברנו עם הרכב בכיכר עינאבוס יחד עם כוח רפואה של הצבא. הענקנו טיפול רפואי לגבר בשנות ה-30 שנפצע באורח קשה מירי בפלג גופו העליון ולאישה שלקתה בחרדה. העברנו אותם במהירות לאמבולנסים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של הגבר קשה".

לאחר מרדף וסריקות במרחב, לוחמי צה״ל איתרו את המחבל הפצוע ועצרו אותו. הלוחמים החרימו את הנשק ששימש את המחבל לביצוע הפיגוע. המחבל הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע לזירת הפיגוע: "אני אומר מכאן לממשלה תהפכו כבר את השולחן. תפסיקו להתנהג כמו הממשלה הקודמת שהפקירה את הביטחון בחוסר המעש שלה! אני קורא ודורש מראש הממשלה משר הביטחון לכל חברנו השרים בממשלה: תורו לצה"ל לצאת למבצע צבאי נגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית. תחזירו את המחסומים תאספו את הנשקים אנחנו לא נקבל ולא נסכים מצב שדם יהודי ממשיך להישפך בשומרון במרכז מדינת ישראל".

video
play-sharp-fill

דובר חמאס, המחבל חאזם קאסם ברך על המעשה הנפשע והמתועב: "מבצע הקומנדו בחווארה היה תגובה טבעית לפשעי הכיבוש נגד עמנו הפלסטיני, האחרון שבהם היה הטבח בג'נין. לעמנו הזכות להגיב על פשעי הכיבוש נגד עמנו, קדושותינו וארצנו בכל האמצעים. ההתנגדות נמשכת ומסלימה בגדה המערבית, והיא לא תיפסק עד להשגת יעדי החופש והעצמאות של עמנו. ההתקוממות בגדה המערבית מתחזקת, נוכחת ושורשית יותר, ולא כל ישיבות ביטחוניות יכולות לעצור אותה או לעקוף אותה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ימין מלא מלא מלא שרץ לעשות ועידה עם הפלסטינאים עם מליון ויתורים ומייד חוטפים פיגוע כי הערבים רואים את זה כחולשה. אתם פוליטקאים שקרנים ללא ערכים. תתאפסו או שתוחלפו